Την Κυριακή 10 Νοεμβρίου βρεθήκαμε στην Αθήνα για να παρακολουθήσουμε το επίκαιρο workshop σχετικά με το digital branding και το σχεδιασμό ενός ψηφιακού προϊόντος με κύριο μέλημα την εμπειρία του χρήστη.Μεγάλη έμφανση δώθηκε στην εμπειρία του χρήστη (User Experience – UX) και τη διεπαφή του χρήστη και αλληλεπίδραση με το design του site (User Interface – UI). Λεπτομέρειες σχετικά με το αντικείμενο του workshop ακολουθεί παρακάτω.
Εργαστήριο UxD: Ένα ταξίδι από τον χρήστη στο τελικό ψηφιακό προϊόν και αντίστροφα
Η σύγχρονη ερώτηση του Digital Branding : υπάρχει UX χωρίς UI; Μπορεί το εξαιρετικό UX να είναι αυτόνομο στη δημιουργία ολιστικών εμπειριών που βασίζονται στους καταναλωτές στον ψηφιακό κόσμο σήμερα; Οι οπτικοί σχεδιαστές γνωρίζουν ότι η απάντηση είναι ότι το ένα δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς το άλλο.
Το κλειδί για τη δημιουργία μιας ουσιαστικής εμπειρίας προϊόντος είναι ο συνδυασμός των δύο. Όσον αφορά το branding στην ψηφιακή εποχή, τα UX και UI αποτελούν τη βάση της εντύπωσης των καταναλωτών. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι οι εύκολοι πλοήγησει σε ένα website – μεταφράζετε σε διαρκή δέσμευση και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Η πρόκληση για τον σημερινό σχεδιαστή UI είναι ο σχεδιασμός πέρα από τα «κουτιά» – συνδυάζοντας τις δοκιμασμένες αρχές UX με τον αντίκτυπο στο σχεδιασμό. Μαθαίνοντας να διαμορφώνω το UX μέσω εικονογραφήσεων, φωτογραφίας, τυπογραφίας, χώρου, διατάξεων και χρωμάτων.
Καθώς το διαδικτυακό εμπόριο αυξάνεται, οι ψηφιακές πλατφόρμες γίνονται η πύλη για την ανάπτυξη branding και τη διαδικασία αγοράς. Η διαδικασία αγοράς έχει μεταφερθεί σε ψηφιακά κανάλια – αναγκάζοντας τις brands να τα υιοθετούν, να καθοδηγούν και να μετατρέπουν πελάτες εντελώς διαδικτυακά.